Известие

Collapse
No announcement yet.

Нещо недоволен.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да, ама гледам колегата pinko е направил над 200 за 1 км. само и то със товар.

    Comment


    • #17
      Еми не знам ... според мен е нормално , може и ти да бъркаш нещо растоянието - дано да е така , ако е на око
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
      Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

      Comment


      • #18
        Ми не, по километража на колата гледам изминатото разстояние.

        Comment


        • #19
          ами аз от благоевград към софия има един широк участък с 5 човека и багаж не можах да дигна повече от 180, иначе понататък на едно леко наклонче си направи 215 на километража. Като цяло мислех че ще е по пъргава колата ама то маи ми е заминал малко съединителя така че то си оказва влияние.
          Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
          Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

          Comment


          • #20
            Не знам за 2км е напълно нормално но за 4-5км ми се струва нереално ! Аз не съм я пробвал така още но старата ми Ланчия Капа я карах с 210км 3-човека и багаж за морето и мисля че Алфата няма да и отстъпи !!!
            Alfa Romeo is a wonderful way of life!

            Comment


            • #21
              Добре да кажем, че това е горе долу нормално, ами това че под 2000 оборота някак си е блудкава колата и не върви особено добре, като мина 2000 тогава пък рязко ме изстрелва. Случайно попаднах на друга, алфа като моята и забелязах, че пък неговата от начало си тръгва хубаво но не изстрелва така рязко след 2000 оборота и се чудя какви са тези аномалии.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Connor
                Добре да кажем, че това е горе долу нормално, ами това че под 2000 оборота някак си е блудкава колата и не върви особено добре, като мина 2000 тогава пък рязко ме изстрелва. Случайно попаднах на друга, алфа като моята и забелязах, че пък неговата от начало си тръгва хубаво но не изстрелва така рязко след 2000 оборота и се чудя какви са тези аномалии.
                мойта също е мудна до 1800 оборота... ама тва е турбо-лаг

                има някви минорни оправии - чип тунинг и махане на катализаторите....

                ама ...май са минорни турбо лага няма бягане от него...
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Connor
                  Добре да кажем, че това е горе долу нормално, ами това че под 2000 оборота някак си е блудкава колата и не върви особено добре, като мина 2000 тогава пък рязко ме изстрелва. Случайно попаднах на друга, алфа като моята и забелязах, че пък неговата от начало си тръгва хубаво но не изстрелва така рязко след 2000 оборота и се чудя какви са тези аномалии.
                  И моята до към 2000-2200 е бавничка , но от там нататък ...
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                  Comment


                  • #24
                    Турбо лага май четох някъде че се оправяше със разтоварващ клапан? ( Онова дето издава оня съскащ звук) Но пък са ми казвали, че на дизела не помага...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от valjo
                      има някви минорни оправии - чип тунинг и махане на катализаторите....
                      няколко катализатора ли има или само един.... щото така в множествено число се изказваш
                      Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                      Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                      Comment


                      • #26
                        Само един трябва да е ..
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от EMo0o
                          Само един трябва да е ..
                          При 136 к.с. е един, ама при повечето коне са и повече катализаторите
                          Volvo XC90 D5 '06
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                          Lancia Ypsilon 1.2 '00



                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от pinko
                            Първоначално публикувано от EMo0o
                            Само един трябва да е ..
                            При 136 к.с. е един, ама при повечето коне са и повече катализаторите
                            Добре , а при махането на катализатора ясно , че се усеща разлика във вървенето , но има ли някаква опасност за нещо по колата ?
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от valjo
                              Първоначално публикувано от Connor
                              Добре да кажем, че това е горе долу нормално, ами това че под 2000 оборота някак си е блудкава колата и не върви особено добре, като мина 2000 тогава пък рязко ме изстрелва. Случайно попаднах на друга, алфа като моята и забелязах, че пък неговата от начало си тръгва хубаво но не изстрелва така рязко след 2000 оборота и се чудя какви са тези аномалии.
                              мойта също е мудна до 1800 оборота... ама тва е турбо-лаг

                              има някви минорни оправии - чип тунинг и махане на катализаторите....

                              ама ...май са минорни турбо лага няма бягане от него...
                              При мен след чип-тунинга, турбо-лагът стана много по-малък и колата се набира много здраво. Освен аз съм му хванал цаката: свикнах горе-долу след колко време реагира мотора и сега мога да работя с предварение - натискам малко преди да ми потрябва изстрелването, и тя сеизстрелва точно когато трябва.
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                От колко на колко кончета ти я направиха?

                                Comment

                                Working...
                                X